ثبت نام | ورود به سايت
  مشاوره دستگاه حضور و غیاب سایت کارت فینگر  
   

اتوماسیون باشگاهی کارت فینگر

سیستم باشگاهی شرکت کارت فینگر به صورت آنلاین می باشد به این صورت که دستگاه از طریق شبکه به نرم افزار وصل می باشد و در صورت ورود اعضا یا خروجشان وقتی کارت را مقابل دستگاه می گیرند نرم افزار اطلاعاتی از قبیل اعتبار فرد ، مشخصات فردی ، روزهای مجاز و .... را بررسی کرده و ضمن پخش پیغام مناسب مبنی بر مجاز بودن فرد اطلاعات را نیز بر روی نمایشگر نشان می دهد. و همزمان درب ورودی یا گیت کنترل تردد را نیز باز می کند. تجهیزات کلی این سیستم عبارت است از:

   

دستگاه ثبت تردد کارتی و رمزی مدل CF2000 :

این دستگاه که از نوع کارتخوان بدون تماس می باشد امکان تعریف رمز جهت افزایش امنیت را نیز دارا می باشد.این دستگاه دارای پورت شبکه – ارتباط آنلاین - با خروجی دربازکن و کنترلر کلید فشاری می باشد .

   

نرم افزار باشگاهی :

در نرم افزار باشگاهی کارت فینگر می توان اعضارا ثبت نام و مشخصات فردی و عکس برای هر فردرا ثبت نمود. و تمامی اطلاعات از قبیل مقدار اعتبار ، نوع عضویت ، روزهای مجاز ، ورزش های قابل استفاده و مربی مربوطه و ........ را وارد کرد. برای قسمت های مختلف باشگاه از قبیل سونا – بدنسازی و ایروبیک می توان دستگاه جداگانه تنظیم و مبلغ شهریه هر دستگاه را مشخص کرد.

   

کارت عضویت :

کارت بدون تماس کد ثابت می باشد که برای هر یک از اعضا صادر می شود. که می توان به دلخواه شماره عضویت، آدرس مجموعه ، آرم ، نام باشگاه و ... را بر روی کارت با استفاده از چاپگر مخصوص چاپ کارت چاپ کرد.

   

 

تلفن : 7-44953576

مشاوره و فروش 24 ساعته: 09128463007

Email :CF.CardFinger[at]Yahoo.com

website : www.CardFinger.com

 

Skip Navigation Links